Student

Ja då var det dag för studenter. Imorgon har jag tagit ledigt för att gå på charlottes student och jag vet att jag själv kommer att längta tillbaka till den dagen vi tog studenten! En sån underbar lycka! Vill vrida tillbaka tiden då man gick i skolan, hade mycket fritid, träffade kompisaran varje dag och sen självklart den underbara dagen den 13 juni ! Så lycklig har jag nog inte varit på länge alltså och nu sitter man här och jobbar dag ut och dag in och man uppskattar sin lediga tid såååååå himla mycket nu! Aja det är bara till att vänja sig man ska ju trots allt jobba måååånga år till. Skönt att vara ledig imorgon sen får vi se hur det blir på studenten har ju inte träffat henne på år och dar men vi ska dit och var där en stund sen hem igen.

Nu måste jag äta ngt innan jobbet, magen kurrar för fullt. Har förresten solat idag, fått lite färg har man  =D Ska sola hos anna imorgon eftersom jag inte ska jobba så behvöer ju ja inte stressa sen!

Nu ska jag äta, mmm! gott

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hej hoppas du får en bra dag idag :)

2008-06-04 @ 14:14:11
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0