Ingen rubrik...

Kommer inte alls på någon bra rubrik haha. Kom hem från jobbet för ett tag sedan, min cykelkedja hoppade av på vägen till jobbet så en kille från jobbet fixade den sen när vi skulle hem =D! Sen hoppade den av direkt efter han satt på den så då fick han sätta på den igen haha och den höll hela vägen hem. Men jag och anna ska till stan imorgon( eller idag) och jag får HOPPAS att kedjan håller hela vägen dit, till jobbet och hem igen! Funderar på att köpa en fin ny cykel ist, med korg som sitter fast( så ingen kan SNO DEN!!!) och med lampor haha, farligt att cykla utan lampor, vill inte få böter ;)!

Jahaa annars då. Imorgon stan ja, ska kolla resa med anna då, fråga på en resebyrå till hihi. Snart blir det att boka biljetter, ska bli såå skoj =D! På torsdag ska jag till nova med linn innan jobbet och på frdag när vi e lediga in till malmö med anna och sofie tror ja hihi! MÅSTE SPARA PENGAR FAN!!! Haha lite hemskt att jag ska shoppa tre dagar i rad, fast ska ju inte shoppa bara äta i stan. Alltså, jag har tänkt, fatta mycket pengar jag lägger i månaden på mat, bara MATMATMAT!!! Alla pengar går fan till mat. Handlar inte alls mycket kläder men ändå slösar jag sjuuukligt mycket pengar!! PÅ VA? JO MAT! Måste sluta med det!

Snart är det semester, när denna veckan är slut är det bara 2 veckor kvar och det är ju sjukt lite men tiden kommer gå helt sakta ara för det är semester. Första veckan under min semester kommer jag bara chilla, stan med anna haha, känns som alla jobbar fort då. Andra veckan åker jag till KORFU, WIIE, med älsklingen och sen kommer då linda och jocke andra veckan. Vill soola och bada nuuuunununu!!!

Vill resa bort snart och göra något. Efter min och annas resa funderar jag stark på att åka ner till spanien och gå i skolan där och lära mig spanska! Men vill heller inte åka själv, sååå, någon som vill följa med!??!! ;);););)

Aja nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon, tio! Kommer somna om alltså men min älskling ringer och väcker mig då så det e lugnt.

Är så lycklig med dig min älskling!! Du är den bästa som finns! <3

None

Nu kommer det inte bara vara jag, jag och jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0