Då var det klart....

Japp, jag och anna var i stan snabbt idag och fixade med resan, alltså betalade=D!!!! WIEEEEEEEEEEe, nu längtar jag ännu mer, ska bli sååå skoj! när vi kommer dit ska vi bo i bangkok i 3 nätter och sååå och på dem 3 nätterna msåte vi planera allt, vart vi ska sen och allt, kolla upp ställen ja allt, och det kommer gå som det går ju hahah :D kommer typ inte alls hitta men ska bli så skoj. Vill åka nununuu!! Ska bli såå skönt, när det är skitväder hemma e vi och steker i solen fyfan vad underbart!!!
Kom nyss hem från jobbet eller ja en timme sen och känns som jag har spindelnät överallt och spindlar över hela mig. Kör ju vid buskarna så får alltid massa spindelnät i håret och ansiktet, riktigt äckligt.
Måste börja vänja mig ju eftersom det finns övermycket kryp i asien men det klarar vi nog =D!


Sen märker man verkligen hur mycket man har glidit ifrån vissa personer och fast man har sagt hur länge som helst att man ska träffas och ta igen tiden så blir det aldrig av, ALDRIG alltså och det finns väl inte så mycket att göra åt saken nu för trots att man har sagt det i typ 1 år så om det inte blev av då varför nu ?


Kommentarer
Postat av: sof

Utrota spindlar!

2008-07-03 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0