5 veckor

Det är ungefär 5 veckor kvar innan min semester, alltså 23 jobbdagar eftersom vi e lediga en fredag innan med, sååå himla skönt. Längtar som fan! Jag och anna ska även jobba på söndag haha, jobbigt upp kl 6!!!! Jobba 7-halv 4! Men vi tjänar bra så det ska väl bli bra!

Helgen var braaa, lomma både fredag och lördag =D. I fredags med anna, karin, linda och lite fler folk och lördag med linda, patrik och sen kom linnea också och solade med oss =)

Hade tänkt åka in till stan idag med anna innan jobbet men det är ju kasst väder så vi får först se om det slutar regna! hoppas det.
Har nu även betalat min och patriks resa så den är betaaald =D! Nu längtar jag ännu mer till GREKLAND! IHHH, i två veckor ska bli såååå skönt!

Ska äta frukost nu sen åka in till stan så hoppas det slutar regna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0