Who do you think you are..


Är en BRA låt med cascada, man blir på PARTY humöör!! Har lust att köpa högtalare till min ipod och ta med till korfu bara för att haha =D! Kommer dock inte festa så mycket men hoppas att man kan festa till det någa dagar iaf och att vi hittar ngn ball bar!!


Var ute med Linn igår och gick en promenad! träffade henne i torsdags med hihi tror jag det var?Ball att gå, får alltid höra massa smaskigheter =D haha, fick lite färg på benen haha sånt streck,, snyggt! ;)


Vill ha SEMESTER nununu! Två veckor kvar, eller 1 ½ vecka kvar, kan inte fatta deet =D!

Sen vill jag iväääg härifrån , så tråkigt alltså! Orkar inte vara här vill bo typ i något varmt land och chilla och jobba där!!!


Får se om jag drar ner till spanien sen efter resan och pluggar spanska där! Hade varit såå kul men dock inte själv haha, vill inte åka själv! Känns så ensamt men vet att ingen annan vill så får tänka på det!


Snart jobb igen och måste fixa mig, ska käka nu och sen jaa ta det lugnt!! ska bli skönt med helg fast jobbar på söndag morgon, lite mindre skoj men efter den veckan har vi semester så , tor fre, sön sen 5 dagar sen semester i 4 hela veckor. 7 dagar kvar. Hejaheja Camilla haha!


Ha det så braaaaaaao! Ska äta nu.


tjingtjing


Kommentarer
Postat av: Linn

din bajs. ja vill också åka utomlands

2008-07-06 @ 21:43:23
URL: http://s0eet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0