Uttråkad!

ÅH, e så uttråkad, har inet att göra eller ska nog snart sätta på en ansiktsmask och lite såå hehe sen sooova så gott och slippa oroa mig om att bli bakis dagen efter haha. SKÖNT! Idag har jag inte gjort ett piss bara formaterat om min dator som tog sisådär halva dagen! Vet inte vad jag gjort haha men återställde den till det skicket den va i när jag köpte den så hoppas allt virus är borta och nu har jag även ett bra virus skydd som pappa har köpt.

Ja igår var som sagt crazy! Haha kom u dit elva, helt tomt, men kom folk vid halv 1 ungefär. Vi stack väl vid 2-halv 3 , ja varför? jo har sina anledningar haha. Jag och anna tog taxi in till slagt med linn och lousie kompisar från mc donalds. någon sebastian och hans kompis från skövde? Så vi 4 tog taxi till slagt alltså jag anna och dem två killarna, kom in först typ och dem gick och beställde ngt. Satte oss sen kom en tjej med en vinflska och 4 redbull så man skulel blanda det , ändå helt okej. Efter ett tag kom karin och alla andra med. Satt och snackade lite och såå och någon var ju lite närgången med anna haha! =P Nä men han från skövde, va ville han liksom? Ville han få till det igårkväll eller!=P Men ja drog med anna så vi gick ut ist, ja det finns ju uteservering haha såå fattig. Ah iaf kvällen var ball och vägen hem var ännu ballare. Filmade anna haha anna skulle du cykla hem?! haha "jag cyklas, jag cyklar, nu är jag hemma camme går och lägger mig" (cyklen trillar ) och anna bara asså nej nu går vi härifrån camilla!!! hahah tror inte du kommer ihåg anna men har lite på film. Shit tog av strumpbyxorna och knöt dem runt halsen som halsband typ? WHAT!? jaja jag hade iaf sjukt ball åt dig haha =D

På lördag är det feeest igen. Alkohol igen, hatar att vara bakis, fanfanfan, ska sluta dricka vid 12 så jag e nykter när vi lägger oss, då blir det brao!

Längtar till corfu nuuuuuu men e lite skakis iom att det var jordbävning på rhodos! =S shit, hoppas det inte händer igen bara, hemskt. Kunde ju blivit en tsunami, tur som fan att det inte blev det! Lite läskigt.

Sen längtar jag som faan till thailand nu!!! WIHOO!

Nej har kramp i arme nu haha. Ska ta ansktsmask sen äta isglass sen soova. Godnatt gott folk och imorgon blir det kanske fika med karin och linda!? Kan ju hoppas iaf.
Ciaaao amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0