Stan...

Så stolt jag var igår, så många inlägg jag skrev hahah, ovanligt alltså men hade inte så mycket att göra så blev att jag fastnade här isf=) Har nästan packat allt iaf ser ut att få plats och sen kommer ju patrik att ta resten i sin väska så som shampo och allt sånt som är bra att ha =)!

Ska snart till stan med Anna och växla pengar och köpa allt som fattas. SÅ skoj det ska bli att vara på corfu i TVÅ veckor, har nog aldirg varit utomland i mer än en vecka alltså så ska bli så himla kul.

Sen är det jobb igen och jag orkar inte alltså, men får tänka på asien, asien,asien som jag längtar dit nu också. Låg och tänkte på det igår och känns overkligt att JAG ska till ASIEN OCH vara borta i TVÅ månader. Men det ska bli en upplevelse som jag sent kommer glömma =D!

ska göra mig klar sen kommer anna. BRA ATT SOLEN TITTAR FAM IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0