SLUUUUUT SNART

ÄNTLIGEN! IMORGON bara. =D Fast tror jag ska dit, och göra ngt? vet inte va sen hem. chefen sa det iaf! Finns inte mycket att göra nu i slutet så skiitmånga ör ledig apå dagen och finns inget att gröa på kvällen så kommer kanke få gå hem HOPPAS! Kan inte fatta att det redan är semester. AHHHHHHHHH nyss var det typ 5 mån kvaar. SÅ lycklig! Ska kanske köpa ny plattång imorgon elelr i helgen en roosa:D som ja ska hamed mig till korfu, sen kanske jag ska träffa min kusin nsabbt imorgon han e här i sverige nu och bor hos min brossa, ah hatar att prata polska men men jaja! Sen då till jobbet. Hoppas jag får gå hem sen =D! 

På tis ska jag och anna uuut =D! DÅ ska det firas att vi har semester hihii! :D

Ska soova nu snart e trött, upp elva fixa mig sen jobbet. HEHEHEH min chef ska ge mig en sak imorgon om han nu inte glömmer!!! =P Ska vi se hur det smakar hahaha. Kan ja ha det när jag går ut på tis haha!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0