Semester-...

Så jävla skönt! Tänk nu skulle jag jobat! fyfan. Så skönt med semester alltså. Åker  om 11 dagar =D=D längtar såå, vill ha sol och värme. Kom hem fårn linda för ett tag sedan. Chilla med anna, linda, anna och soff =)! Innan det var jag och anna i malmö och sen på obs. Handlade dock inet typ bara mascara och sminkborttagning.

Imoron ska jag knakse kika på min brors lägenhet sen så ska jag UT på kvällen =D! Längeseen så ska bli skoj!
På lördag blir det soff!!! ska satsa nu tjejer! ihihi. Ska bli kuuul! HOPPAS jag inte blir bakis på söndagen bara...hopaps. Kommer bli det men kan alltid hoppas, och vill må bra på ons med. BLÖ!

Och LINN, kan du svara på mina sms =O! Hehehehe.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haft en bra dag? :)

2008-07-14 @ 22:31:25
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Linn

hehehe. ska svara nu :P somnade kl 7igår och vaknade nu :P

2008-07-15 @ 06:02:29
URL: http://s0eet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0