Plugga vidare..

Sitter och letar utbildning samtidigt som jag kollar på sjukhuset på tv 3. Ack vad svårt det ska vara att hitta en utbildning som passa en själv. Tycker det är så svårt. Tycker att sjukhuset är intressant att titta på för har alltid velat bli något inom vården men nu på sista tiden har jag nog ändrat mig. Hade jag klarat av att vara sjuksköterska eller något liknande? Nej jag tror inte det men samtidigt kommer jag nog aldirg få reda på det. Hade så himla gärna velat jobba med djur, djur är nog en av de bästa sakerna som finns, så söta och så oskyldiga =D älskar djur. Så svårt det ska vara, får panik för snart måste jag verkligen ta tag i allt!! ska ju resa lite och så först sen måste jag leta upp en bra utbildning någonstanns och sen börja plugga. Har också tänkt mycket på att läsa en KY utbildning för jag vet att många får jobb direkt efter och det är ju bra men får se om jag hittar någon bra.

Tycker det är sjukt svårt och kommer nog aldrig komma på vad jag verkligen vill bli, så snälla gud, ge mig ett tecken SNART! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0