Ni får klara er utan

Mina underbara inlägg i två veckor snart! Kommer skriva några fler inlägg idag men sen dröjer det två veckor men sen när jag är hemma ska jag uppdatera massa om hur det var på korfu med bilder och ord=)! Bilder säger mer än tusen ord, right? Och jag förväntar mig att soffan också ska uppdatera med massa bilder och massa ord haha efter rhodos för kommer vilja veta =D!
Sen i höst får vi alla tjejer ta en sista minuten tack!!! Festa och bada på hösten , vad är bättre än sol på hösten? hhi Vem vill meed? Kom igen nu ;) Ni får inte banga.

Ska packa lite nu och testa mina nya bikinisar som jag köpte idag i stan. Haha köpte en hel svart överdel samt underdel sen en snygg typ orange på vero moda så nu har jag 5 olika jag kan ha hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0