Fredag..

Vanligtvis hade jag skrivit "FAN vad skönt, sista dagen på jobbet snart helg" MEN et behöver jag inte för jag har ju seeemester och det är så jävla skönt. Jag slappar som fan haha och det är så gött!! Idag kommer som sagt anna och soffan hem frå båstad, så jag väntar på ett sms från anna för vi ska nog till nova senare=)!

Så nu hade jag tänkt att bada lite och fixa mig. Har lust att köpa något till imorgon, kanske ett linne eller så för har ingen aning vad jag ska ha på mig?! Men sen vet jag att jag inte kan köpa mer . Hat ästan inga pengar kvar på mitt konto och måste spara mer nu till Asien alltså haha. Kan inte slösa allt!!

Skriver efter nova eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0