Ett tag sen...

jag skrev.
Sofies 20 års fest var baall =D Fotade en massa med inte alls bra bilder hahaha! Kanske lägger upp några här sen, typ på karin ;) heheh. Nej men det var skoj och hoppas att du också hade skoj soff!!

Idag ska jag tvätta, packa och städa mitt rum för imorgon åker jag! Eller ja på natten till fredagen tar jag och patirk tååget sen går flyget 06.40 tror jag =D? Ska iaf bli såå skoj och skönt att komma bort!! HOPPAS på sol heela två veckor så man kan bli brownie! Men en mindre rolig sak är att direkt när vi kommer hem börjar man jobba igen. Hinner ju inte visa upp solbrännan ;) haha! ATTANS och sen orkar jag inte jobba meer blööö. Men får tänka på asien för å går allt så mycket lättare. WIE!

Ska tvätta nu. hoppas jag inte färgar alla kläder röda bara. ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0