Äntligen.....

Haha äntligen så funkar internet hemma. Har inte fungerat på en vecka typ? Men funkar nu iaf så tänkte bara skriva lite snabbt. Helgen var najs, lördag stranden och såååå sen på söndag jobb haha så helgen blev kort men skön ändå. Nu har jag bara 4 jobbdagar kvar. FATTAR NI? 4 st.Helt galet lite. Sen är jag ledig i 4 hela veckor och det ska bli sååå skönt. Längtar som fan till Korfu, vill feeesta, hoppas det finns några bra ställen haha. Ska bli såå skönt. Sen efter semestern blir det att jobba på inpac igen hehe. Har fast nu typ, hihi, ska gå hälsoundersökning först men annars e jag fast....men längtar till vi åker jag och anna, ahhhhhhhhhhh 6 mån kvar typ men det kommer gå skitsnabbt känns det som!! Längtar som fan. Hade velat ta en sista minuten innan den dock haha typ till gran canaria i höst eller något......Någon som vill hänka???!?! Typ i sep eller när det är vaarmt för eftersom jag ändå har fast och får lön typ 5 mån till eller något så känner jag att jag vill åka ngnstanns innan med och göra saker om jag nu får ledigt från jobbet....såååååååååå hänka någon?!?!?! 

Ska soova nu, börjar bli sent!

Haaaaaaaaaaj godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0