helgeen

Helgen har varit hur mysig som helst. I lördgs så köpte jag en ny laptop :D en sony vaio en silvrig hihi mycket fin! Efter det åkte jag till jockes bandymatch med patrik där vi träffade anna och linda! Sen åkte jg och patirk till IKEA för att köpa ett laptop bord till mig! =) mycket bra! På kvällen bar et av till en restaurang med några stcyekn, skitgott och trevligt!! måste vi göra om. Sen åkte jag och patrik hem och sov hos mig. Idag har jag varit på bio med patrik såg I am leged! den var ganska bra hii.
Nu gör jaginget ska snart soova....men ska titta på några sex and the city avsnitt til. BEROENDE! fick u boxen i lördags! najs.
Pusspuss

Är så sugen på att flytta hemifrån alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0