dancing in the dark..

Sitter här och chillar lite efter jobbet. Anna är också inne på datorn så det blir roligare då:D Kan inte sova direkt efter jobbet för man e så himla pigg. Jaahaa..frida slutade idaaag, hon ska till asien och såå i 3 månader med erika. Fyfan vad avundsjuk man är!!! fuskigt. Menmen kanske kommer tillbaka till jobbet sen =)! nu är det bara jag och anna..kommer kännas lite konstigt hihi.
Jaaaa...imorgon blirdet mediamarkt..mååste fråga dem en fråga om min ´nya dator..tycker det är hel skumt men vi får väl se vad dem säger! sen blir det ätaa och sen jobba. Veckan har gått skitsnabt.inte sant?? I helgen ska jag mysa med min älskling sen får jag se vad som h'nder? Kaanske ike hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0