Sista dagen imorgon

Sista dagen på jobbet imorgon för denna veckan. Så himla skönt. Veckorna går hyffsat snabbt ändå och det betyder att det snart är Pubkväll på jobbet! Fan vad skoj haha, längtar skit mycket. Jag och anna är laddade trill MAX och det verkar alla andra vara med. Vadå börja supa kl 2 på eftermiddagen haha. Det ska u dock inte vi göra anna hahah....men ska bli skitskoj...får se vart förfesten blir, men antagligen i staffanstorp. Jag och anna pch sen bara killar haha. Tror jag, men vi får se hur det bliiir. Det bli bra vlket som, måste bara hitta en fin outfit.

Ah vill ha helg. På lördag ska jag kolla på fälgar med patrik till hans bil och sen ska vi kanske titta på jeans till patrik och kanske ett par till mig från bikbok skitsnygga och biliga...300 kr!! Vill ha ett till par, ett par mörka denna gången. Hihih. Sen får vi se vad som händer ;)! Mellan blir det u definitivt iaf! hiih.

Och Linn, hör av diig, vill hur jobbet gick hihi och sen flyttar ju ni snart! Så najs =D!

Kommentarer
Postat av: Linn

Tja =)!!du vet att min mobbe räkning ligger just nu på 500 kr :P såå ja kommer bli grym på att höra av mig efter 6 mars för då börjar månaden om =)

2008-03-02 @ 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0