ikea my love-...

hahaha, nä men tycker det är så sjukt mysigt att gå runt på Ikea och kolla saker till sin framtida lägenhet som jag hoppas jag får snart=D!! Hittade iaf en sänglåda  som jag ska ha skor och väskor i sen två små vita lådor , dvd lådor typ där jag har alla mina cd skivor sen ska jag köpa två till så blir det braao! Förresten....om en månad..ellerja när jag får min lön så ska jag köpa enväska...tror jag...en ¨svart skitsnygg....får se om det blir av men vill ha en snygg väska...är trött på mina!! =)
AH vill ha heelg....men det hela blir bättre när man vet att man är ledig på fredaaaaaaaaaaaaaag=D hoppas jag iaf hihi! Tror det är nu på fredag..underbart! Det kommer bli skitkul på fredag:D
Saknar redan min älskling. Vill såå gärna flytta ihop med diiiiiiiig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0