Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag! Ingen speciell dag egentligen men men.
Ahh vill inte jobbbaaa mer...gjorde ett litet misstag igår på jobbet..eller hur anna??? Och nu vill jag inte jobbaaaaaaaaa eftersom jag tycker det är helt pinsamt..men faktiskt inte mitt fel...man missförstår han heela tiden ju!!! isf tycker jag att han får vara lite klarare i  sitt språk...men men..HOPPAS inte det kom in mer av varan..dåå blir jag glad för då stämmer det..men om det kommer in mer så måste man ändra på ALLT typ..fuck!! jaja...blir nog jääättebra... hm...pinsamt idag på jobbet bara....!

Ska äta pannkakor snart=D goott. Snart fredag  = MYYS! hihi
Älskar min fina älskling. (L)

image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0