Vill ha

snö!!  Tycker det är så mysigt med snö men det ska ligga kvar några dagar! Gud vad det svider i mina läppar alltså!!! Helt torra och kan knappt öppna munnen och svider ASmycket!! ÅH. Ska snart jobba igen, sista dagen dock och denna veckan har gått väldigt snabbt. Nu har man väl bara ungefär 3 veckor kvar att jobba eller kanske 4?Vet inte riktigt men det är iaf snart jul och jag har inte köpt EN ENDA julklapp!! Känns det bra? NEJ! Måste verkligen handla i helgen men vad??? Ingen har sagt vad dem vill ha! Shit vad svårt jo bara min älskling, den presenten är klar men shit vad svårt!!!!! Är så himla dålig på att köpa julklappar och presenter och allt såntdär! Nej, nu ska jag bada. Ta ett långt bad och sen kolla på ett livsverk av björn gustavsson! =)! Längtar till imorgon, leeedig heela dagen. Det är vi alltid på fredagar men gud vad skönt bara ta det lungt hela helgen!

Kommentarer
Postat av: linda

jag handla en del igår =) wiho

2008-12-12 @ 10:30:20
Postat av: lunt

Vi har snö i hultan =) wiho

2008-12-12 @ 16:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0