julklappar..

Var på nova med patrik idag för att handla julklappar, oj vad många det blev! (eller inte) Hittade inte en enda julklapp!!! Men ska köpa imorgon för ska dit med min mamma då så hon får hjälpa mig lite. Ska köpa en ring till mig med på guldfynd för har presentkort och dem har ngt erbjudande nu att om du köper ngt till ordinariepris så får du sedan ett presentkort med halva priset på ordinarie typ. Så om ja köper ngt för 500 tex får jag sen ett presentkort eller ngt med 250 kr på så det är ju skitbra! Kanske jag hittar ngt där till någon sen =)! Vi får se hehe nu kommer patrik snart igen har har varit på kalas hehe,vi ska se madagaskar 2 ikväll!! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0