Julafton slut

Ja, då var julafton slut. Det går alltid så snabbt. Jag blev nöjd med mina julklappar iaf=)! Hade inte önskat mig något mer än medicin typ haha men fick lite pengar, presentkort, mascara, neccesär och lite smått till. Sen av anna fick jag en jättefin tröja och örhänge och ansiktsmasker. Av min älskling fick jag en tavla på oss, en kalender med massa bilder på oss =D! Sen abba singstar och två spel till playstation, fast har redan ett av dem så ska byta imorgon kanske! =) Men blev nöjd iaf!! Snart ska jag iväg till min älskling och äta mat och så där och imorgon till patriks farbror och äta där haha. Sen på lördag blir det utgåång med tjejerna! Läängesen alla var med så det ska bli så kul!=)

Ska kila nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0