Göteborg

Ja, kom hem för bara en liten stund sedan. Gud vad man är slö och död typ. Det hela började med att vi jobbade natten nu till idag 12- 6, vi slutade tidigare, och tåget till göteborg gick 7 så vi var där i god tid. När vi väl var framme i göteborg efter 3 timmar så skulle vi leta upp thailändska konsultatet (tror jag det heter) och det gjorde vi. Ligger jättenära centralen så vi blev ju skitglada. Vi kom dit och var helt glada när vi ser en lapp där det står " konsultatet stängt fredagen den 5/12" TROR NI INTE VI DÖR?!!?!?! Vi gick in där och frågade kvinnan i receptionen om hon kan lämna våra papper till dem på måndag men det gick absolut inte, handlar om säkerhet och så. Vi fick skriva ner våra namn och nummer så skulle dem ringa oss på måndag och då ska vi böna och be om att få skicka det på posten men vi är nästan 100% på att det inte går så att det blir till att åka upp igen på tisdag morgon isåfall och sen efter hem direkt igen. Så blir ingen shopping på tisdag. Alltså är det vår vanliga otur eller? Känns som allt bara blir sämre. Läget i thailand är ju inte det bästa, vet dock inte om det är bättre nu, visumet går inte och fixa, känns som resan är dömd att misslyckas. Men sen kom vi fram till att all vår otur kommer NU innan så alltså komer vi få det fett underbart när vi väl är på plats och vi kan inte längta mer efter sol och värme för fy vad kallt det var idag. Vi gick runt som små ispinnar i göteborg. Aja efter vi deppat ett tag och svurit över att det var stängt så gick vi in i ett köpcenter och värmde oss. Kollade i lite affärer och anna hittade äntligen sin älskade mössa! Haha. Sen gick vi till stan och jaa gick runt lite överallt. Våra been värkte, ryggen gjorde svinont, anna fick en blåsa på tån, mina tår var allmänt klämda och gjorde såå ont. Vi hade inte fått någon sömn men lika glada var vi för det för vi skulle ju shoppa. Jovssit, vi hittade inget alls i början haha men jag kom hem med två linne, en tröja, en längre tröja som man kan ha med leggins och 3 bh:ar precis i min storlek skitbra för min storlek verkar inte finnar här så jag är lycklig. Anna hittade ett pyjamasset och två tröjor tror jag och trosor. Så vi var glada för det. Sen efter vi shoppat lite gick vi in på ett ställe som heter  paprika och åt en god pasta. Jag och jullan var på det stället när vi var i göteborg i 9an eller något? och jag har längtat efter det stället haha, trodde dock inte det fanns kvar än men det gjorde det och vi blev väldigt mätta!! Efter det så gick vi runt lite till och sen gick vi till bussen som gick klockan 5! Klockan 8 var vi i lund och nu är vi hemma igen. En händelserik dag alltså och vi måste åka dit igen snaaarast!! FANDÅ! ÄR sååå himla irriterad att jag kan slå någon nu alltså. När vi väl bokar biljetter så bara STÄNGT!! Där fick vi! Fan då! Nej, nu ska vi inte deppa, vi ska fixa det jävla visumet snart haha och då är allt fixat och klart!! Nu ska jag bada och sen sova tror jag så jävla trött. Inte sovit på 24 timmar nu typ. Så ni får ha det så bra och imorgon vet jag inte vad som händer? Patrik kommer iaf och vi ska kanske ut med linda, jocke och co. ? Vi får se vad som händer.
Lägger upp några bilder från göteborg här men som vanlig fotar jag aldrig när jag har med mig min kamera, blev mest biler på anna.
Anna läser tidning på vägen till göteborgHennes älskade mössa
I stan En del av stan

Nu har jag inte så många fler och ska bada nu så orkar inte skriva mer! Hoppas ni har det braa!!
JUST DET, får ju inte glömma!! HAHA När vi hade kommit fram till göteborg och gick igenom centralen så såg anna en person och tänkte "oj vilka konstiga byxor" SEN SÅG HON ATT DET VAR DILEVA! HAHA Så anna bara CAMILLA HAR DU SETT DILEVA SITTER DÄR!! Hhahah så ball, så satt han där med sin fru eller tjej eller vem det var. Så då har vi sett dileva med!!!haha

Kommentarer
Postat av: sof

åååh miss u!!!!!!!!

2008-12-07 @ 17:03:36
URL: http://kompiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0