Att jobba natt

Ja, nu har jag och anna jobbat natt en dag och snart börjar vår andra dag. Det var faktiskt inte alls jobbigt att jobba natt och sen så gick tiden assnabbt så det var bra =)! Man var typ heelt slö i kroppen men inte alls i ögonen!! Men det gick iaf bra men hade aldrig orkat jobba natt mer än 5 veckor. Sen när jag kom hem typ halv 8 så skulle man ju lägga sig, men som tur är så är det ju fortfarande mörkt när vi kommer hem så kunde ju somna ganska lätt. Vaknade vid elva först sen ett sen två och till slut tre. Skitjobbigt att vakna hela tiden och jag hade sjuka drömmar hahah! Ajaa nu ska jag gå och ta ett bad och sen vet jag inte alls vad jag ska göra? Vila lite till kanske, snart fredag haha och då blir det göteboooooorg, men bara över dagen ju men ska bli kul att kolla i lite affärer men kommer dock vara sååå trött.

Sen till en annan sak. JAG håller med soff, alltså ni andra får med börja uppdatera er blogg lite!! Linda, du som brukade uppdatera så bra innan haha. Och karin uppdatera och lunt!! =P

Ska bada nu så ni får ha det så braao. Snart julafton, så mysigt, trots att vi bara firar med min familj, vill med ha mina släktingar här. Hade både mammas och pappas släktingar bott här hade vi nog blivit ganska många skulle jag tro, iaf från pappas sida hehe. Men så är inte fallet och vi brukar ändå alltid ha mysigt på jul så =)!

Snart åker viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii till asien. Sinnes! Tiden kommer nog bara rinnga iväg och måste börja bestämm vilka kläder jag ska ha med och allt.

Kommentarer
Postat av: sof

exakt!!

2008-12-01 @ 23:59:55
URL: http://kompiz.webblogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-02 @ 00:04:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0