19 dagar kvar till asien!!

Herregud vad tiden har gått snabbt!!! Helt galet. Snart åker vi iväg och stannar i asien i två mån!! TVÅ månader, fattar ni?! Tiden kommer säkert gå ASsnabbt där borta men gud vad jag längtar!! Vill utomlands nu och bara komma till värmen. Sen när vi kommer hem måste jag söka in på lite utbildningar och sen till hösten kanske det blir plugg. Känns helt overkligt. Aja just nu tänker jag bara på att jag snart åker och måste börja lägga fram alla saker jag ska ha med mig. Hoppas man inte glömmer något när man packar haha. Aja det borde ju finnas att köpa i bangkok ändå så =)!

Igår var det utgång med alla tjejerna. Karin stack dock till breeze eller va det heter =P! Alla var nog ganska sega igår för vi dansade bara en stund sen satt vi typ bara ner så ja, jag var iaf AStrött och ville bara hem när klockan var tpy 3! =P Idag mådde man lite sämre haha, vaknade vid 9 och mådde piss!! Men somnade vid 10 igen och vakande kl 4. Skönt. Känner mig fortfarande heelt konstig. Tyckte inte alls jag blev så full igår och drack bara en shot där inne typ  men ändå blev jag sååå bakis? Och att jag fortfarande känner mig helt illamående är ju knäppt. Kanske korven jag åt igår =P!? haha aja ska badanu snart och typ sooova, är så himla trött.

Snart nyår med =)! Har dock inte lust att dricka just nu. Ska bara ha typ 5 cider till nyår tror jag, orkar inte mer, fy!

Funderar på att beställa guitar hero 3 med 2 trådlösa gitarrer, kostar 500 på cdon.com och det e ju billigt =)!

Nä orkar inte skriva mer är så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0