Snart helg...

JAA äntligen, imorgon är vi lediga så sista dagen idag. Anna dissar mig igen haha får cykla hem sjääälv, läskigt hehehe men det gick ju bra igår. Nä men anna e ju hemma och är sjuk den fisen så jag får klara mig själv =( buhuhu hehehe.
By the way, längtar till vi åker sååååååå sjukt mycket!!!! =D

Ska snart laga mat ja vad blir det? hmm biffar med makaroner eller ngt vet inte men vi hade färdiga biffar. Imorgon kanske det blir filmkväll?? hihi hade varit mys vi får snacka om det sen.

Snart fyller annzor år också, 20 år stor och fin. Bara jag som är 19 nu fan haha och karin just det, jadu karin, vi får vänta ett tag till innan vi blir 20. Drygt som fan.

ska bada nu hehe sen laga mat. Måste börja läsa mina nya böcker med heheh.

Kommentarer
Postat av: Karakar

japp men spela roll om man e 19 eller 20, vi har ju inte dirrekt svårt o fixa sprit längre... ;) haha!

2008-08-22 @ 00:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0