Sjuuukt äckligt...

När jag kom hem från jobbet och hade fixat mig och så gick jag och kollade om ytterdörren var låst och fyfan vilken syn! EN SKIT stor svart spindel och då menar jag SKITSTOR. Typ som min stortå, jag skojar inte, den satt på taket där vid våra jackor. Mitt rum är ju nära där så tänkte fyfan om den kommer in till mig i natt, måste döda den, måaste måste. Så tog ett paraply och försökte få ner den på marken. Efter ett tag så lyckades jag, skakis som fan tog jag fram en sko och mosade den och fy vad äckligt det var för man hörde hur det knakade till. ALLTSÅ läs nu noga, JAG Camilla dödade en fet spindel. Hoppas jag börjar komma över det lite för innan vågade ja ite ens döda den minsta spindlen som finns. Men shit, soffan du hade varit stolt över mig. Fatta så rädd jag var hahaha men var tvungen. Hatar spindlar så jävla mycket och tänkte fota denna men kameran var död, attans!

Nu ska jag sova, godnatt!!

Kommentarer
Postat av: amilia

Hej hej! Kolla gääärna in min blogg. Och kasta ännu gärnare in en kommentar! ha det bra :)

2008-08-13 @ 02:57:30
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: sof

haha jag är väldigt stolt =) Själv kvävde jag en under ett glas härom dan haha

2008-08-13 @ 14:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0