Hemma från Corfu

Då var man hemma i tråkiga Sverige igen!! Kom hem i fredagsnatt och fyfan vilken ångeeeest! Jobb imorgon och jag vill verkligen inte jobba.

Corfu var heelt underbart, fantastiskt. Trots det lilla utbudet i Agios Stefanos har jag haft sååå underbat!! Har tagit det lugnt och bara vilat upp mig från jobbet och är super nöjd med hela resan. Första veckan var det bara jag och älsklingen och vi solade, badade hade skoj , åt god mat, glass ja allt. Tog det lugnt, tog några drinkar och ja allt det andra,vi hade super kul helt enkelt. Andra veckan kom Linda och Jocke =D vilket var skitskoj =D! När dem hade varit där i tre dagar så bröt linda tån, hennes vanliga tur antagligen, såå synd om henne,=( men hoppas du hade skoj ändå Linda =)! Får ta igen det snart igen hihi.Men ja som sagt vi badade och solade med linda och jocke med, hyrde trampebåt och hade allmänt skoj =D! Har helt enkelt haft en underbar resa orkar dock inte uppdatera mer nu för e såå trött men kan säga att jag saknar CORFU OCH VÄRMEN och allt!! Att bara få ta det lugnt och chilla hela dagarna, saknar det.
Får ju inte glömma att jocke blev anklagad för snatteri hahaha, att ha stulit en plånbok ojoj vilken händelserik resa haha. Sen hittade vi världens sötaste kattunge typ nyfödd, såå synd men kunde inte göra något ju.

A pizza hut a pizza hut kenttucky fried chicken in a pizza hut, mc donald mc donalds! HAAHA såå jävla ball
Nu ska ja göja en delli!!!
"jag filmar" "jaaaaaahaaaaaaaaaa"

hihihi orkar inte skriva mer nu ska snart sova så himla trött...
Köpte förreaten varsin ÖVERFIN tavla, eller hur linda? är du nöjd?? hihih jag är :D




nu orkar ja inte mer men tack för en underbar resa!! =D reunion snart haha !!
Kommer säkert uppdatera mer sen hihi.

Kommentarer
Postat av: linda

ja klart det var underbart :) mm våra tavlor är finast :D

2008-08-11 @ 10:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0