Fettokväll =D

Idag blir det film, kräng och mys med tjajorna, eller iaf dem som kommer =D Tycker karakar och soffan också ska kolla film istället för att springa runt i malmö =D hihihi.
Ledig idag ju, och fyfan vad skönt. Älskar våra lediga fredagar. AHH! Jobbet var skithjobbigt igår hehe, blev helt svitt, inte så najs! Sen cyklade jag hem själv osså, lite snabbare än vanligt haha helt rädd men snakade med anna i telefon både igår och i förrgår så allt gick bra. Får inte igång mitt framlyse, vet inte hur man gör? Pappa kanske har monterat ihop den fel aja får fråga honom sen hehe.

Nu ska jag typ chilla, har börjat läsa ps, jag älskar dig och den är bra =D Än så länge iaf. Har ju 7 nya böcker hemma nu så bara till att läsa. Ciaaao

Kommentarer
Postat av: Linn

ah vad ja böla när ja såg den filmen :p haha

2008-08-25 @ 12:27:21
URL: http://s0eet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0