Sex and the city....

Äntligen helg! Ledig idag, så underbart skönt. Ska snart till Nova och möta anna där så ska jag handla lite...funderar på att färga mitt hår mörkare..e.ftersom det knappt blev någon ändring sist.....så får se =)!  Ikväll blev det visst lite ändringar...igår på jobbet så fick vi reda på att det inte blir utgång med dem idag...så jag och anna ska gå ut själva..men vi brukar alltid få skitskoj ändå så hih. Slagt , jatack. =D

Sen längtar jag sjuukt mycket till sex and the city fimen kommer på bio....ska se den direkt!!! Älskar den serien och jag hoppas att filmen blir tusen gånger bättre!!!!!!!!! Kan den komma på bio nuuu tack....är det någon som vet när dem släpps??

nu måste jag fixa mig och sååå....ha en braa helg allihopa.... =) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0