R.i.p farmor!

Fick nyss reda på att min farmor också gått bort. =( shit alla bara försvinner!! Men kan ändå känna att det är skönt för hon hade cancer och är säker på att hon hade mycket ont så jag vet att hon får det bättre nu!! Men gör ändå ont att både morfar är borta och nu farmor. Var mest i spanien när jag var liten och sen för ungefär 4 år sedan, då träffade jag henne fast kunde ju inte prata så mycket eftersom jag inte kan spanska, men det är ändå min pappas mamma och mitt kött och blod så det gör ont, men samtidigt skönt för nu slipper hon ha ont! Jag vet att hon kämpade hårt för att stanna i livet och är glad att jag träffade henne nu när jag var lite äldre med!
Vila i frid farmor!
image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0