illa illa!

Ligger här i sängen och mår lite sådär dåligt....Utgången igår var skitball...tiden gick skitfort och i vanliga fall går tiden alltid helt sakta men tiden bara rann iväg igår.....drack lite, åt korv, dansade, satt ner och snackade lite och sen var kl 5 haha....taxi hem och sen soooova...vaknade upp idag och mådde helt bra, låg kvar lite i sängen sen tyckte jag att det vare dags att gå upp. Gick upp för att äta något men fyfan vad illa ja började må när jag väl rest mig upp. Gick och la mig igen och nu ligger jag här i sängen hahah..hoppas jag mår bra snart för ska träffa jullan ikväll...jaaa julia, nu ligger jag här i sängen men ska upp snart och äta en apelsin eller två, eller tre haha. Men i vilket fall så var kvällen skitball haha. "Hej, min tjejkompis undrar om du är bisexuell"  hah anna vad var det robin sa? "anna, jag har dansat med dig heeela kvällen"  ahha liksom ne. Ska inte gå ut nu på ett taag för orkar inte må dåligt varje helg typ hahaah, och sen kostar det sjukt mycket,,,gjorde av med 600 igår..fan anna! För mycket pengar..attans!! Tack för en rolig kväll babe! Måste vi göra om....om typ några månader! =) <3

Nu ska jag snaaart upp....ska först lägga in några bilder sen igår....kanske kommer upp en här hehehe! FÅr se ;)

SAKNAR min älskling!!! Kom hem nu!!hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0