Roadtrip!

På onsdag ska jag till Ullared med tre kompisar! Åker nog upp på onsdag vid 6-7 och sen sover vi där i en stuga, billigt och bra, sen på torsdag ska vi shoppa loss!!! Om vi hittar något bra och fint ....Sen åker vi hem när vi är nöjda och glaada. Det kommer bli skojsigt=D! Tyvärr så kan jag inte hänga med Soffis och Anna till London eller var dem ska? hahah...Brist på pengar vettni. Dem ha iaf jobb..men jag har inget än..så tyvärr. Hade varit sjukt kul och så..men äähh.....Ska faktiskt på en intervju imorgon...till ett..skitjobb igen känns det som..men bättre än inget?! Kan ha det sålänge liksom. Tjänar kanske ihop lite pengar då iaf, för just nu behöver jag verkligen pengar!!! PENGAAR!! Kan skriva om det imorgon..hur det gick och om jag tar det och sååå....Ska sova nuu....TROTS att jag har en fet äcklig spindel i mitt rum...dem kröp in BAKOM bokhyllan så nu kan jag fan inte döda den..och nu vet jag fan var den är. Och jag haaaaatar spondral..kommer inte kunna somna, kommer tro att den kryper på mig ...USCH!! RYSER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0