Malmööö

Igår var man på KB med tjejerna....trevligt =D! Var helt trött nrä jag vaknade idag men jag och Linda var tugna att bege oss in till Malmö på ett uppdrag ;)! När vi var på Gustav Adolfs Torg så skulle vi gå över gatan som finns precis där....var alla bilarna kör...vägen för att komma över till carlings osv. Ja, så såg vi då ingen bil, eller en bil hade då stannat för folk. Så vi gick oså över samtidigt..men på ett ställe typ..5 meter bort..alltså inte riktigt vid "övergångsstället" om man ens kan kalla det så. Alla går ju över vägen lite var som. Så när vi är halvvägs nästan så ser vi en bil komma åkandes(den som hade stannat) men vi tänkte ju att den stannar in lite för oss som alla andra bilar alltid gör. Men istället så gasar gubben PÅ och han börjar köra fortare..PRECIS vid oss. KNÄPP eller vad?! Hade inte min kompis sagt till mgi att akta mighade han säkert kört på mig den ..........! Hoppade precis undan innan han körde förbi!! AH! Okej att det inte är ett övergångsställe..men när vi väl var över vägen såg ja en äldre dam gå över på ett annat ställe...men den bilen som kom där stannade klart  för henne. AH..blir så arg. Ajaaa..Ska snart in till staan =D! hihhi,,Ska bli gott med käääääk1 JADÅ...Nu msåte jag snabba mig...göra mig klar ! Tjiiiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0