JULLAN KOLLA HIT ;)

Nu ska jag vara lite rolig och svara på jullans fråågor hihihi...

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?


SVAR!
1. Jag är Camilla din polakiii.
2.JAPP det är vi!
3. Vi träffades när vi var SMÅ..som du säger när du föddes..hahaha...men när vi var små bebbar..eftersom våra föräldrar känner varandra hihi! TUR DET.
4. AAA klart jag tycker om diiig....lovely friend!!
5. JA det skullejag och har gjort det mågna ggr :D
6. JULZOR ekller JULLZ! Vet inte varför det blev så? hehe..men ja så är det..
7.HMM fan vad svårt, suger på sånt. Ett ord... omtänksam får det bli isf...
8.Du det kan jag inte svara på!:P Men du var dumnär vi var små..puttade mig :( hehe.
9. HAHA vilken åsikt:P Kan ju inte svara på den förra så hehe.
10.Aruu...typ justin timberlake haha.
11. En hel affär med kläder! Baa snygga kläder och skor du gillar =DEller något liknande.
12.BRA, tror jag? =) Växte ju i princpi upp med dig! AH..vill ha tillbaka dem tiderna. Detvar ju så underbart!
13.Vi sågs senast på sofies fest hihihi =)!

Hoppas du blev nöjd nu jullz. =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Vem är du? jullz trullz!
2. Är vi kompisar? japp självklart!!
3. Hur och när och varför "träffades" vi? när jag föddes...hahaha
4. Tycker du om mej? mm klart! :)
5. Skulle du kunna pussa/krama mig? japp!
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. åh..svårt..men kammekontrollfreak såfall ;)
7. Beskriv mig med ett enda ord! att du är så GO och en fin vän!
8. Vad var ditt första intryck av mig? hehe kommer inte ihåg..
9. Är du fortfarande av samma åsikt? -
10. Vad påminner dig om mig? plattång, chips och wetlife :P
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? tillgång till OLW's fabrik haha..nä..men evig lycka lr ngt bra!
12. Hur bra känner du mig? bra! tänk bara så många timmar vi spenderat ihop...
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du? på kräftskivan!

2007-09-28 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0