Jobbaaaa jobbaa

Nu kommer jag snart få det lika kämpigt som Linda och Anna Lunt! Haha...upp tidigt som faan....jobba och slita hela dagen i 8 timmar! GUD! Hur ska jag stå ut? Får helt enkelt tänka framåt....Tänk när jag får min första lön...Shit..kommer vara världens lyckligaste haha. Så mycket pengar har jag aldirg haft på en och samma gång, för man tjänar ju rätt bra, annars hade jag inte jobbat där. Sen nu i slutet av september kommer jag även på lite pengar till eftersom det blev fel nu senast med min lön, de hade betalat ut för lite pengar..så det är najs =D! Men men...då blir det sängen för mig snart..för kommer gå och lägga mig 9-10 nu varje dag. Upp halv 6, börja jobba tio i 7,sluta jobba
klockan 4 och kommer vara hemma vid halv 5! Kommer sova när jag kommer heem. Så kommer mitt liv se ut den närmaste månaden..sen får vi se om de behöver mer hjälp på jobbet och då kommer mitt liv se ut så....någramånader fram...men SEN när jag väl slutar kommer jag vara lycklig..för jag kommer ha sjukt mycket pengar på mitt konto =D!!! Överlycklig....men det kannske blir typ i dec? Vi får väl se hur det blir..imorgon är första dagen, hoppas det går bra och att ja får stå vid en lätt maskin..=P

Tjiiing....sovgott..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men klaga inte nu din NÖRD!! hahah du ville ju ha jobb innan, var glad i hårnätet och skaffa lite nya vänner istället!!! kanske någon i matsalskön???

2007-09-10 @ 20:18:41
Postat av: sof

Snart joinar jag också 8 timmarspass varjedag!!

2007-09-11 @ 11:58:09
Postat av: Caaamiillaa

jom en soffan..ditt är nog liite roligare:D haha =)!!!

2007-09-11 @ 16:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0