JOBB!

Igårkväl tittade jag på FILM, konstigt va? ;). Get over it heter den..inte alltför bra kan jag ju säga....ehm...stängde av efter halva för höll på att somna och tittade klart idag haha. Mamma ringde mig vid 12? och sa att jag ska jobba på måndag..just nu är det bara en månad...men man vet aldirg om det blir mer sen..förhoppningsvis blir det mer sen....BRA JU! PEEENGAR.....Om dem behöver folk på kvällen kommer jag även att få hoppa in dåå....så vissa dagar kanske jag jobbar på morgonen och vissa kvällen..vill jobba kväll eftersom man får mer pengar då =D! På en månad kommer jag ju ändå tjäna ganska mycket...naajs..vill resa för pengaarnaaaa..!
Ikväll kommer Patrik hiit =D men imorgon kan vi inte vara eftersom han ska på svensexaaa.....hehehe....ball =D! Sen ska vi på bröllop snart också..måsted ta brun utan sol eller något..just nu är jag blek som en fisk! Ska nog även träffa julzor i helgen?? Om hon inte har maaatch! Får hitta pååå något hihi!
Nu ska jag ääääta mat. Tjiiing

Kommentarer
Postat av: Anonym

whaa, är de på din mammas jobb lr de du sökte =O

2007-09-08 @ 12:16:31
URL: http://linz0r.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0