IPOOOD

Vill köpa en y ipod...kostar bara 999 på Media markt lr vad det heter..det nyöppnade!!! Vilket kap..4 GB fan. Gäller dock bara till 30 sep eller vad det vaar..ska dit imorgon och checka...hadeju inte variit liite najs?! ehh..joo....vill ha..min har blivit lite konstig:S ...har bara halva minnet fullt o kan inte lägga infler låtar..utan varje gång ja ska lägga in så stård ..får inte plats..EH skut....fr se..isf köper jag en ROOSAAA! =D WIHOOOO. Nu måste jag soova..får se vad som händer imorgon gott folk..Kanske blir det Nilkas med Linnea patirk och sofiaa och såå..frå see...eller blir det att chilla hemma med älsklingee.n...men.FÖRST är det JOBB som gäller..ÄNTLIGEN FREDAG imorgon. Tiden går snabbt nu på jobbet..Gör ju saker nu hela dagarna..innan sattjag bara hemma..skönt att det går fort..var ju nyss på fest hos sofie liksom =S! haha. E FÖRKYLD dessutom..kommer ju lagom till Lördag..ska på Bröllop. KUL...vill inte sitta och nysa igenom hela..Kommer säkert gå över snart!
NU mååste jag sova...usch..är så trött....och by the way...idag simmade jag....ja ni läste rätt..JAG SIMMADE! tränade första ggn poå två mån?! och det var riktigt kul. Ska nog köpa simkort.
HÖRES och ses...
Älskar dig älskling...och NI är underbara...My lovely ones! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0