Träning

Helgen var rolig...slagt i fredags med alla tjejerna förutom soffis som var trött efter jobbet=P men det var skojsigt ..fick ju inte lite ont i fötterna efter att NÅGON trampade på min STORTÅ!!! SÅ ONT! Jesus..men kvällen var trevlig....Lördagen blev lite mer lugn....Nova och sen träffa PAtrik och söndagen var chill...
Idag har jag varit aktiv...Först har jag jobbat 8 timmar...= DÖD! Sen har jag simmat med Anna...Börjar bli grym på att simma..iaf när jag har mina heta simglöasögon på mig ;) haha..ser ut som fan...men det år bättre med dem. Sen träffade vi Maja i omklädningsrummet..hon hade visst varit och styrketränat =D Skoj att träffas bara sådär....Ses kanske på måndag igen ;)!
Nu ska jag soova fan..kl är mycket...godnatt

Kommentarer
Postat av: sof

Jag vet att er utekväll inte var detsamma utan mig ;)

2007-10-18 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0