Livet är svårt, ingen har överlevt det...

Exakt....som du sa Julia. Haha, du tyckte du var lite smart när du sa det..haha så söt! Du bara "ASSÅ DET ÄR SANT, ingen har ju vöerlevt det" vi bara jaa vi vet =) haha. Ja men så sant som det rä sagt. Livet är svårt. Det enda man kan göra är att leva livet och försöka göra det bästa av alla situationer...

Jobbar och sliter på som vanligt....Jobbigt att gå upp kl halv 6, börja jobba kl 7. Slutar jobba kl 4. USCH! fyfan..men får iaf pengar..och det rä bra =D!

Snart kommer min älskling hit. Ska kolla lite fotboll sen GREYS ikväll...Så bra.
I helgen ska vi ha mysigt.....Och sen ska jag träffa Anna lover på lördag medan Jullan FESTAR LOSS.
Träffade även Linn idag. SÅ SKÖNT att du ÄNTLIGEN KOMMIT HEM! KAN DU INTE STANNA HÄR NU FÖRALLTID ELLER?!?! Känns jobbigt att du bor där uppe nu. BLÖ! Flytta ner hit igen!!!

Kanske hinner träffa henen igen på lördag en snabbis?! hoppas.
Nu ska jag kila iaf.

Kommentarer
Postat av: julia

visst är jag smarre:D:D:D
livet är svårt, ingen har överlevt det! kom ihåg!! MEN man måste ha kul på vägen, annars överlever man det inte alls ;) puzz!!

2007-10-18 @ 03:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0