Allt och inget

Ja, vad ska man skriva nudå? Sitter här och är sjukt trött så funderar på att gå och sova snart.....ska duscha nu snart sen sova alltså. Må illa eftersom jag har ätit så sjukt mycket godis HAHA! Inte bra men måste ha energi efter jobbet. Alltid ont i huvudet när jag slutat. I helgen.....ska jag nog till Slagt..Beror på om jag får låna lite pengar av mamma och pappa? Hoppas det iaf. Ska bara chilla nu dessa dagarna iaf..förutom tor då jag nog ska träffa Linnea och fika efter jobbet=D sen ska jag kanske träffa Anna när gon kommer från London..om jag hinner på tor..annars ses vi på fre ändå=D! Hoppas ni hade kul i mega parishjulet..haha.
Nää..ska gå och duscha nu..sköönt....känner mig alltid lika fräsh efter jobbet ju ;).
Vill så gärna till ÅRE över Nyår. IH!! HOppas det blir av.
Älskar dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0