TATTTOOOOOOOOOOOO!=D

Helgen har varit braaao!! I lördags var amn på maskerad! Var trevligt men var inte så laddad =P. sen idag har jag varit på skyltsöndag med anna och linda. Vi träffade även sofie, emam och jenny en stund och fikade en snabbis! SOFIE, ha det så kul i sthlm nu=D! Du kommer ha skitkul medan jag får slita på mitt urtrkiga jbob!!:P hihhi. Sen efter jag varit i stan hämtade Patrik och micke (patrisk systers kille) mig i stan, vi åkte och hnaldade mat, pizza och såå sen hem till micke och angelica(patriks syster) och åt. Träffade deras lilla söta baarn Milton och deras kattugne:D och hund hihi. Skitkul var det och vi ska bowla tsm på lördag har vi besätm=)! Har även en tatuering på gång. Ingen stoor och så, ganksa liten men vill att det ska bli av så vi får se=D!
Nu ska jag beställa spel med anna haha, msåte ha några balla nya=D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0