TACK!!<3!!

Har fått lite pengar av mina föräldraroch min bror och strumpor o trosor av min syster....=) Lite såå, hade inte önska tmig ngt spec sen så vet ja inte ens vad jag vill ha hehe! Sex and the city boxen ska jag ösnka mig i julklapp iaf.
Anna var nyss här och gav mig ett jättefint kollage!!!=D=D ska hänga upp det på ett passande ställe seen. TACK BEJB!! <3
Patrik kommer även hit snaaart hihi....skitspänd på vad ja får av honom..har ingen aning alltså....hmmzi skriver det sen =D!
Tack till alla er som har sagt grattis och Marre...skitkul att du skickade sms och kom ihåg=D=D! jättekul hihi.... Så puss på alla er!!<3<3

Kommentarer
Postat av: S

Grattis i efterskott!! Hoppas att du är nöjd med dina presenter...=)

2007-11-10 @ 16:36:45
URL: http://suneeta.blogg.se
Postat av: sof

Hihi ja glömde :( Men grattis grattis grattis

2007-11-12 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0