HAHA GAAAAAAAAAAALET!!

Har inte hunnit skriva här än men GUD VILKEN JÄVLA GALEN KVÄLL I FREDAGS!! Kommer dröja läänge inan jag frå en sån galen kväll igen för dagen efter var fördjävlig. Mådde skitdåligt hela dagen fram till 8 på kvällen HAHA! Och på slagt...herregud....träffade massa filk..eller ja massa och massa med några från gymnasieklassen! =P Trevligt trevligt.....charlotte träffade man..linnea och så :D  soffan och anna kom till slut:D tur det haha! Där inne var helt galet eller hur luuuuuuuu?! På toan inne å slagt...haha anna råkade sparka till en fotograf för hon skulle fota oss men ist belv hon skitlack haha, där inne när vi smaade på champange och du trodde det var droger i den haha, på bussen på vägen hem HERREGUd har aldirg skrattat så mycket i hela mitt liv typ, nagelacket(som anan hittade i sin väska honhade visst fått det av ngn där inne?!) Annas mössa som var borta hela tiden men som vi till slut hittade på marken helt svart!!!) Jajaaa mycket mer som ja inte orkar skrvi ahahaha....ajaaa sjukt galen jväll....tur att den belv så srolig iaf=D!!!
Nu måste jag fiiixa mig för patrik kommer snaart...

Kommentarer
Postat av: sof

Haha ja fy fan vilken ball kväll :D

2007-11-18 @ 13:27:00
Postat av: luis

ja asså sjukt skoj.. GALEN kväll

2007-11-18 @ 13:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0