Död

Är helt död nuu...haha, trött efter jobbet men ändå sitter jag här. Kommer inte kunna sova om jag lägger mig men måste. Fick min lönelapp idag....EH vadå rik ?!?! tänk om jag jobbar så i 6 mån ungefär..ja då kommer jag vara lycklig! handal som faan..men vill spara till resa också så får se:D:D! Liiiiiinn..jag är avundsjuk på dig, kommer inte gå btrevdi dig när du kommer hem =D!! vill ha det lika underbart som du har det!FYFAN vilken lyyx! snart kommer du hem..om en vecka..som ja saknat dig!!!flytta hem hit sen..då blri jag glad!!!=D!
På lördag är det maskerad som gäller! Ska bli baaalledorre men msåte komma på vad jag ska klä ut mig till. filmtema you know!! kommer säkert på ngt ball i sista minuten. JAJA då rä det jbob imorgon dåå....daganra och veckrona går skitsnabbt så snart rä det åre!!HELT sinnes. ska bli skitkuuul! Men nu är det störtsa problement!!! SKA JAG HA EN BRUN ELER VIT JACKA?! måste byta den på lördag om jag ska byta! ÅNGEST!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0