About you now!

sitter här och försöker att ladda ner låtar! Men det verkar itne fungera! Fan. Vara nere vid spriten idag på jobbet. Ganska skönt på ett sätt men svårt på ett anant eftersom jag inte kan det än. Frida och anna är ju riktgia höjdare på att köra den trucken nu ;);) HAHA! är inet van vid elektriskt. Bara vanlig. Ajaaa vi får se om jag ska vara drä imorgon med...hmmz! Kulatt vara där med anna och frida iaf=D! Slapp ju vara ensam.

Beställde två nya spel idag=D Ty och sonic, så får väl se om dem är roliiga.
ÅHHH, imorgon (ons) åker Linn hem och kommer hem tor om jag minns rätt!!!LÄNGTAR till hon kommer ner till SKÅNE för har saknat h enne! Och kommer inte GÅ brevdi henne eftersom jag kommer se ut som ett lakan! ÄR SJUKT avundsjuk på att DU linn kommer vara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ snyggt bruuun, helt fiin så ser jag ut sm ett lakan!!=P hihihi men längtar tills vi ses. RING DIRKET när du är hemma och ser detta om du vill!!!!=D=D!

Ska kiila nu, pratar me ANNISEN på msn, my loove <3! hihihi. Vad vore världen utan er? <3

Kommentarer
Postat av: anniisen

hihi ja o va vore inpac utan oss hihihi

2007-12-01 @ 00:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0