Vinst

Yes, vi vann idag, 4-2 till oss. Lunds Bois vs Stora Harrie. Gött, Camilla gjorde ett mål men domaren blåste visst av när hon gjorde mål på en hörna eftersom hon hade knuffat målvakten vilket hon inte alls gjorde, men vi vann ändå =)! Mina fötter gör ont. Fick massa blåsor under matchen. Nu är jag sjukt trött så ska gå och vila ett tag och vänta på min älskling som kommer lite senare =)! Imorgon blir det filosofiplugg ett tag. Har redan skrivit typ en sida, så det är chilliiii, vi kan skriva lite till bara så blir det två sidor, najs! Måste tänka ut vad jag ska skriva i min uppsats med så jag har det planerat, vill ju åka på semeeester!

Ikväll är det melodiiiifestivalen..ska bli spännande att se, hoppas Sverige kommer långt, gillar faktiskt deras låt.

Nej, nu måste jag gå och vila ett tag sen duscha och sen kommer älsklingen =D!!! Har saaaaknat dig hihi fast att vi träffades igår! Älskar dig massa!! ♥

Kommentarer
Postat av: ulli

blåsan camilla! hoppas du inte sitter och klämmer dom vid datan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8-|

2007-05-13 @ 14:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0