Vill

också åka nuuu. Så drygt att vi måste vänta till den 1 juni. Kan det inte bli den 1 juni nu?Nu har dem andra åkt till tågstationen. Ha det så skojsigt i Prag nu. Inga dumheter och snuskigheter ELIN! =) hihhi.

Vi hörs på måndag när ni kommer hem, så får vi fixa ekonomin då! =| Det blir braaa.

Ska träna sen ikväll sen ska jag se Greys =D! YES! Det programet är så jävla bra. Sen imorgon har jag match vid 3 sen ska jag bara chilla och så. Sjukt skönt att man är ledig 5 dagar nu. Tor, fre, lör, sön och mån, eftersom vi inte har någon filosofi och dem andra är i Prag. Så ska verkligen passa på att vila ut nu och kanske plugga lite filosofi? Måste lämna in den lite tidigare för vi åker ju på fredagen den 1 juni.

Snart är det bal också. Den 30 maj. Ska ju som sagt inte så på den stora balen för det blev massa klydd och så. Skulle gå med min kille först på hans, men sen blev det ingen för hans klass så ja, allt blev klydd. Ska iaf gå på efterfesten med tjaaaajorna =D. Ska äta och så innan sen sticker vi till Tegners. Ska bli skoj iallfall. Måste hitta en väska bara som jag kan ha med mig.

Nu är du i Grekland Linn. FULING! Eller tror du är där nu iaf. Hoppas du får det naajs. Vi hörs när du kommer hem och då MÅSTE VI TRÄFFAS!!!!!!!!!!!!!! LÄNGESEN JUU =(!

Längtar till Cypern, om det blir det stället, STUDENTEN och GRAKLAND med älsklingen =D! Ska bli så jääävla mysigt.

ÄLSKAR DIG massooooor! Hoppas nu det blir fint väder på lördag så att vi kan åka till Danmark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0