Underbaaaaaart väder

Det har varit sjukt underbart väder hela helgen och min helg har varit hur bra som helst. I fredags kilade jag hem till Elin..vi tittade på Talang 07..där jag kommer vara med i framtiden ;)! haha...sen Criminal Minds sen sverige dansar och ler och till sist..Robin, När anna kom tittade vi även på några klipp med Filippa Bark ? som är såå sjukt underbar! hahaa....sjutk ball!!

I lördags åkte jag till Linnea =) vid 1. vi chillade och sen var linnis med i en film haha..reklamfilm...blivande skådespelarska =D! Sen vid 6 kom folket så grillade vi...sen åt vi GODA kladdkakor och sen spelade vi KUBB! Och ja..mitt lag var bäst!!;)! Sen speladevi TP haha...naaaajs....sen hämtade min älskling mig i Lomma.

Idag har jag först varit i Lomma och checkat in min älskling när han spelade mot NIKE, hans lag vann =)! Linnis var så snäll så hon cyklade ner till Lomma IP och tittade på matchen med mig. WOHOO! Vid halv 5 kom Patriks pappa och Camilla och hämtade oss så åkte vi till Elysee tror jag det heter, där ´Patriks släkt väntade. Vi åt GOOOOOOOD middag och sen vid halv 9 begav vi oss hem.

Måste plugga matte imorgon och hela tisdagen. PANIK och fet ångest. Även ångest inför SV uppsatsen då a bara får två gånger på mig flr vu e i cypern den tredje gången. Och missar även ett RDB prov..men jag får väl göra det på uppsamlingsdagen..hoppas jag! =/

Ska sova nu....Puss och godnatt.

Älskar dig älskling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0