TRÖÖTT

Ska sova snart. Har match mot LBK imorgon. Orkar inte spela. Är så trött och sliten och vill bara sova ut och vila imorgon. Men neej. Om det inte regnar imorgon under matchen ska jullan kolla tror jag =)! Sen ska vi nog hem till mig och så ska ja fixa mig, sen sticker vi nog in till stan och sätter oss någonsans o dricker chai latte =D. Det är de bästa som fiiiiiiiinns.

saknar min älskling jättemycket=(! Vi ses på fredagkväll älskling hihi, men saaaknar dig nu. Vill att du ska vara häär med mig. Det är meningen att vi ska vara tillsammans du och jag. Är lycklig med dig älskling och vill inget hellre än och vara med diiig, nu och föralltid =D! hihi. Du och jag, det borde vara ödet alltså. Är så kär i dig. Så kär så kär så kär. Du är den bästa. Vi två, nu och föralltid.

Önska mig lycka till imorgon på matchen och hoppas det inte regnar =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0